Japonsko

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Březen 14 18:10:42 CET 2011

Jenze lidstvo ma velky problem (A po Japonsku jeste vetsi). Kde vzit
energii.
V podstate jediny ekologicky zdroj je geotermalni energie. Vse ostatni ma
nejake ale a dost velke.
Nemame zadny cisty a spolehlivy zdroj energie.
Politici musi rici lidem, jadro muze byt spatne ale je to mensi zlo nez
zavislost na arabske rope nebo na uhli ktere nam nici zdravi (navic je
popilek trochu radioaktivni).

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 14, 2011 6:04 PM
Subject: RE: Japonsko

No jestli je na tomhle clanku neco seriozniho, tak je to tak akorat jedna
velika seriozni demagogie.

Autor sam popisuje, jak selhalo nekolik levelu ochran (u kterych na zacatku
vysvetluje, ze selhat nemohou), pokud se nemylim, zemrelo tam uz nekolik
lidi, a on udela zavery, ze je to sice spatne pro spolecnost vlastnici
elektrarnu, ale jinak, ze se jedna o drobny lokalni problem...

Ackoliv jsem jasnym zastancem jaderne energie, tak myslim, ze v takovychhle
pripadech "hrdy" clovek musi pokorne uznat, ze prirodni zivly maji trosku
vetsi silu nez dumyslne ochranne systemy (ktere cituji: "budou v Japonsku
upgradovane na 9° Richtera" a k tomu dodavam: "a co kdyz se Zeme priste
zaklepe 9,5?"), a musi si proste priznat, ze je to pekny pruser.

Jakub Serych