DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

Pondělí Březen 14 17:43:11 CET 2011

Popravde mam jaks tak rozmyslenou zdrojovou cast, tedy DDS, -> nejaky
ten filtr, -> PGA zesilovac a pripadne primichavani DC.
Cili zde bude zdroj sin s nastavitelnou frekvenci a amplitudou,
rekneme do 1V (2V) s DC BIAS 0-2V.
Drouhou stranu nemam uplne rozmyslenou, digitalni IQ modulator je
jedna z variant, principielne ji pouziva rada profi meraku.
Nicmene priznam se, zatim mi to zcela nedocvaklo. Snazim se najit
nejakou literaturu o dane problematice, ale kdyz uz nejakou knihu
stahnu tak je bud o necem jinem nebo je psana tak, ze vlastne ani
nevim o cem je  :-)
Priklad hledal jsme cosi o digitalizaci analogovych signalu, stahl
jsem nekolik knih., ale uzitecne informace jsem nasel snad jen v
nejakem spisku od Analog Devices.

Martin