Pribor nocnovo videnija PN-3

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 14 15:44:41 CET 2011

> Tak ono to vypada, ze tam ty IR LEDky uz jsou:
>
> V modelu PN-3 je používán napětí a polovodičové světelné diody pro
> vytvoření infračerveného záření. Такие ПНВ просты в обращении, недорогие
> и широко используются на практике. Takové NVD snadno ovladatelný, levný
> a široce používán v praxi.
>
> Je to mozne? V roce 1980 a v Rusku?

V roce 84/85 jsem dělal diplomku, kde se mimo jiné používaly infra LED
AL107B (parametry viz
např.http://www.niipp.ru/English/products/ir-led.html , vzhled  třeba
http://www.rcl.lt/?id=2&lang=ru&begin=0&acc=show&fid=795&pcode=ZPL107B&pmode=
- ale pouzdro bylo jiné, viz jeden z mnou použitých kusů na
http://img819.imageshack.us/img819/3739/al107b.jpg).

Vypadalo to, že nejde o úplnou novinku (dostupnost samozřejmě jen na
akademické či podnikové úrovni) a v tehdy existujících pramenech se dalo
najít víc podobných typů...

Jo, co by pro armádu neudělali.

---
Jirka