Pribor nocnovo videnija PN-3

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 14 11:33:31 CET 2011

To urcite ne. To prisviceni je evidentni. Uz jsem to nasel aspon na aukcich:
http://www.worthpoint.com/worthopedia/military-russian-night-vision-device-pn-3

ten dolni objektiv zaostruje paprsek prisviceni - normalne si jej zuzite
nebo rozsirite jak potrebujete koukat daleko - aktivne to sviti - je to
videt i kdyz mate neco v popredi tak je videt jak je to presvicene kdyz
si paprsek nezuzite.

Ono je take otazka zda ma smysl to predelavat - zivotnost toho
fotonasobice je pokud vim pomerne omezena. Ale na druhou stranu nez to
nabeha nejakych 500-1000h coz je obvykla zivotnost tak to je docela dost.

Ten jinej menic a LED by mely vyhodu v tom, ze bych nemusel pouzivat
tech 8ks AA co se tam stejne nevejdou.

Radek Vicek