2D Parametricky CAD

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Březen 13 20:28:20 CET 2011

V DesignView se rozlisovali dva typy kot.
Normalni a referencni.
Referencni nesla zmenit (asi jako ta ve Sketchup), normalni sla
zmenit a DesignView prepocitalo cely vykres s tim, ze se zmenili
ostatni referencni koty, ale normalni si udrzeli puvodni velikost.
Tohle je dulezite pri posunu nekolika utvaru mezi sebou.

Samozrejme ze umelo i vrstvy, rovnice, animace a kdovi co jeste,
ale to jsem fakt nepouzil.
Podotykam, ze se bavime o jednom exe o velikosti cca 1.5 MB.

Slavek