2D Parametricky CAD

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Březen 13 02:30:20 CET 2011

Klasicky Sketchup neumi koty, nebo jsem neco prehledl.
Verze pro, jenz by to mela umet stoji temer 400 EURO + pravidelne updaty.
Zkusim se jeste trochu rozhlednout.
V nejhorsim se naucim se SOLID EDGE 2D drafting, ale tam o intuitivnosti
nemuze byt rec.

Slavek