[OT] Japonsko - zemetrasenie zo senzorov v LHC

Sobota Březen 12 21:02:04 CET 2011

Není to tekutý písek, je s jílem. Takže docela drží tvar, po vykopání se
nesesýpal. Hloubka základů je 90 a únosnost to tam mělo, ve 130 až 150
cm je hladina spodní vody. Soused měl v projektu hloubku základů 120,
než to kopal tak trochu víc pršelo. Kopal to ručně a jak se do výkopu
natahovala voda a začalo se mu to sesýpat, házel tam hned kusy betonu.
Anděl