[OT] Japonsko - zemetrasenie zo senzorov v LHC

Sobota Březen 12 17:18:43 CET 2011

takže když mám barák v polabské nížině, základy v písku, v hloubce 2,5m
je deska z opuky a pod ní zase písek minimálně do 10m (o kus dál se
těží) tak
1. tam vlastně nemá smysl něco měřit
2. případné otřesy by se tím pískem nejspíš utlumily.
http://vaelektronik.cz/dum/zaklady.html
Anděl