Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 11 21:51:16 CET 2011

> Pre tych, ktori nevediea po grecky, preklad z podla pana googla:
>
> fiseis on a štít, když Lyran deῃ fylattein a nula christhai je užitečné
> pro spravedlnost, a když to christhai, jeho oplitikin a hudba?

No, ono to je klasicka grectina, ktoru nevie ani gugl.

> Mimochodom, diakritiku neviete, ale grectinu ano? Zaujimave ...

Niet nad klasicke vzdelanie... :-P

---

...samozrejme som si nieco nasiel na webe a pomerne nahodne som to copy-paste-ol do webmailu, (ktory na rozdiel od popcornu vie unicode, ale zato ma o to debilnejsie pouzitie). Chcel som tym povedat, ze Platonove hudobne nazory su asi tak relevantne pre vyber operaku ako klasicka grectina pre ceskoslovenske forum (αγορα).

wek