Sit po 230V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 11 18:37:23 CET 2011

Zkoušel jsem nějaký takový zařízení, funguje to, ale moc mě nepřesvědčilo
zabezpečení. Kdokoliv před trafačkou by tu síť taky chytal. Ale jiný
zařízení možná půjdou konfigurovat líp. Navíc to je aspoň tři roky zpět, kdy
se to víceméně začalo teprve prodávat.
Raději bych šel do metody UTP + PoE, ale pokud to nejde, tak bych to zkusil.