Světelná závora EL101 od Hörmanna

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Pátek Březen 11 18:10:41 CET 2011

Mame pohony jineho vyrobce a novejsi motor pro branu ma digitalni
komunikaci, snimace maji prave dve svorky a vsechny snimace na brane
jsou zapojeny paralelne, po zapnuti se v servisnim rezimu spusti
inicializace a ridici jednotka si je najde. Starsi systemy maji vysilac
dve svorky jenom napajeni a prijimac napajeni a kontakt rele.
Rekl bych ze je to ta prvni verze.