mobilobrani.cz

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Březen 11 16:22:17 CET 2011

Já mám také navigaci Garmin (Colorado) a v návodu píšou, že existují 2
druhy kabelů s miniUSB, liší se zapojením 5. pinu. Podle něj GPS pozná
zda má jen nabíjet nebo přejít do režimu disku.

Naštěstí se ta GPS dá nastavit tak, že se při startu zeptá, a tak
vystačím s jediným kabelem. Je ale fakt že tato GPS nenabíjí, má jen
externí napájení z USB.

Tomáš