Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

Pátek Březen 11 15:56:57 CET 2011

Jednak onem OPA626 ma slew tusim 50V/us.
Pokud jde o ty AD, sice jsem je neprohlizel, ale co si tak matne
pamatuji tak to vsechno jsou High speed video a jeste vic rychle
zesilovace pro 10 a 100MHz, predpokladam, ze to asi moc v radu Hz a
kHz nebude fungoavat, dalsi vec je pro jake napetove rozsahy jsou.

Martin