nabijecky / RE: mobilobrani.cz

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 11 14:05:45 CET 2011

Dá se koupit univerzální zdroj od Fortronu. Silnější varianta si zatím
poradila skoro se všemi notebooky (několik HP, Dell, Lenovo, několik Acerů a
Asusů). Nemá konektory pro netbooky (otestován jenom Asus) a nefungoval s
jednou Toshibou. Má poloviční rozměry od běžných zdrojů, cena okolo 1000Kč.
Má je v nabídce třeba 100Mega. Ale fakt doporučuju tu silnější variantu (NB
Lite 90), se slabší jsem u jednoho HP narazil, že se odmítlo napájet.