mobilobrani.cz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Březen 11 13:39:00 CET 2011

Ne že bych chtěl za každou cenu všechno komentovat, ale když je ten
pátek a je čas, tak si i k tomuto příspěvku dovolím poznámku.
Není nikdy možné vytrhávat z kontextu jen to, co se mi právě zdá dobré,
případně co mi pasuje do širšího osobního názoru.
Porovnávat státy s tak rozdílnou kulturou, ale i s méně rozdílnou, bez
uvedení širších závislostí prostě není možné.
Mělo by to tedy být asi takto, "v PRCu mají péči o staré lidi jinak
vyřešenou" možná ne na tak vysoké úrovni jako třeba u nás, ale mají.
Navíc, s pomyšlením kolik má Čína obyvatel a tedy kolik peněz by se dalo
"předisponovat" z případného povinného sociálního pojištění na soukromé
účty mi spolu s úsměvem běhá mrazivý mráz po zádech.
S pozdravem,
		Miloš Dašek