Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 11 12:27:59 CET 2011

Dne 11.3.2011 8:23, Jakub Ladman napsal(a):
> K tomu abych to rozebral jsem se ještě nedostal, mám slabý žaludek :-)
no ja uz jsem to cele proletoval a rovnou vymenil vsechny podstatne
elyty - jsou to hrozne sunty

ty osazene jako lepsi (lowESR) jsem zmeril a maji vsechny tak 2/3
deklarovane kapacity a co horsi maji ESR (pri 1kHz) 1-3 ohmy!!! ty bezne
co jsou osazene maji take tak 2/3 kapacity a ESR kolem 1ohmu - takze
jsou paradoxne lepsi nez ty low ESR

> Ale podle poslechu musím říct že to je výrazně lepší než vestavěný dac ve
> zvukovce. Porovnat s opravdu profi DACem nemůžu, neb jsem jej tu nikdy neměl.

schalne si zkuste vymenit tu redukci s OPA treba za TL082 - kdysi jsme
to tady resili a nekteri lidi neverili, ze je mozne poznat zvuk jineho
operaku - budete dost prekvapen

> Zvuk přes USB zdá se být znatelně horší, ale až těsně před spaním jsem zjistil
> že čip zdá se, oproti tomu co číňan píše, přepnout i na 44.1k, tak to zkusím
> dnes večer znovu na originální samplerate těch nahrávek.

ja jsem USB jeste vubec nepouzil - nicmene doporucuji si nainstalovat
ASIO driver pro zvukovku - pokud vyrobce nedodava original tak existuje
projekt ASIO4ALL, ktery by mel chodit s vetsinou zvukovek
pak specialni prehravace - treba Foobar2000 umoznuje komunikovat se
zvukovkou naprimo - navic se zvukovka automaticky prepina podle
samplerate prehravane skladby

> Ta krabice mi tu tak pěkně sedí, že je až škoda že nemám druhou prázdnou na
> phono preamp, který by se vešel vedle.

jojo to je prvni co jsem rekl - ze bych chtel jeste jednu tu bednu s
trafem - ja ale vyhodim ten original zesik a udelam si do nej svuj a
budu mit jen jednu bednu

> Co se týče případných pokusů po 1.4. tak číňan se nebál poslat zásilku s
> údajem v papírech, že se jedná o "sample with no commercial value" a vedle
> údaj"value 50USD".
no me dokonce napsal, kolik tam chci napsat a jak to ma deklarovat... ;-)