DC DC convertor, 3V3->3V3

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Pátek Březen 11 11:40:40 CET 2011

Mereno i osciloskopem, zvlneni minimalni.

Pri 100ohmech by zatizeni melo byt 33mA, to je tech katalogovych 10%.
Presto namereno 3,8V.

Ale asi se s tim proste budem muset smirit,
zkusim jeste ten kondenzator na vystupu, pripadne tam prdnout aspon zenerku.

dekuji za postrehy.