[OT:] Univerzalni kompresor z kompresoru z lednicky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 11 10:16:04 CET 2011

Ale ano, s diakritikou to popcornu nikdy poriadne neslo, a to dekodovanie tomu v konecnom dosledku nemoze pomoct.

Ale nato, ze je to soft, ktory je oficialne uz vyse 5 rokov nepodporovany (a odvtedy vyslo najmenej tucet pomerne vyrazne vylepsenych verzii ;-) ) je to celkom dobre.

A ja ho aj napriek tomuto nedostatku (ktory vzhladom na to, ze dlzne a makcene uz tiez vyse 15 rokov pisem len vynimocne, mi vobec nevadi) mam rad... :-P

wek