RE: mobilobrani.cz

Pátek Březen 11 08:58:25 CET 2011

Pouziti nabijecek pro jine ucely mne taky napadlo.
U tech nabijecek jde spis o to, ze pokud se nekde sejde vic lidi,  nekdo
si doma zapomene nabijecku, tak v soucasne dobe mu ostatni s nabijeckami
nepomohou, pokud maji mobily od jinych vyrobcu a neni normalizovane pripojeni.

Ja mam mobil Sony Ericsson, kabel k pripojeni na pocitac mam taky a nejak
jsem nepozoroval, ze by se mi pri pripojeni k USB nabijel.