Re: mobilobrani.cz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 22:58:31 CET 2011

> Od: HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info>
> S tim co pisete nesouhlasim...
>
> Preprodej do tretich zemi? Jakych? Afrika? Jizni Amerika?

Já nevím. Odmítnutí tohoto přeprodeje bylo uvedeno jako úvodní "argument" na oné stránce.

Jedná se o prakticky učebnicový příklad demagogie: Zavrhneme nějakou alternativu na základě toho, že zavrhneme její nejblbější variantu (prodej do "třetích" zemí) a o těch rozumných (prodej do nejbližšího bazaru) se už pak ani nezmíníme.

> I kdyby to tam ti lidi nejak byli schopni vyuzit tak kolik tech mobilu
> klekne behem par mesicu nekdy i tydnu? Nekolik takovych mobilu tady mam
> co jdou a pak obcas taky ne...

Až kleknou, lze je ekologicky zlikvidovat. Není důvod to dělat dřív.

> V tech mobilech jsou suroviny ktere jsme uz jednou vytezili s nemalyma
> nakladam ze zeme a s nemalyma nakladama zpracovali. Pokud je vyvezete do
> tretich zemi je to stejne jako kdyz k nam Nemci vozili skladaovat
> kamiony s odpadem - jim bude telefon par mesicu fungovat a pak ho hodi
> nekam do krovi na skladku a tam bude x desitek let hnit.

No vidíte, krásně jedete v jejich demagogické linii :-)

PH