OT: reklamace hdd

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 10 17:16:05 CET 2011

Bohuzial podobnu skusenost nastastie len s jednou firmou mam aj ja.
Skoncilo to tak, ze mi nevratili ani reklamovany tovar (scanner), ani
peniaze. Samozrejme, ze som to riesil aj so SOI... nic, nakoniec mi
doporucili sudnu cestu. Ale do toho som sa nepustil, nestalo mi to za
to. Vyhybam sa jej oblukom a vsetci moji znami tiez. Inac ta firma je
v nasom meste znama, bola aj v Lamparni.
http://sportoviska.zoznam.sk/videa/video/HHOrBtgAft4/Elko-shop-Zilina.html
http://staznosti.sme.sk/cpld/357/ELKO-COMPUTERS-Zilina-sro/Ako-si-predajca-PC-vyklada-zakony.html

miro