Univerzalni kompresor z kompresoru z lednicky

Čtvrtek Březen 10 16:43:41 CET 2011

Nejspise jde o odvzdusnovaci ventil k  odlehcovacimu potrubi. Spravne
se kompresor k tlakove nadobe pripojuje pres zpetnou klapku, pres
kterou muze foukat do vzdusniku, ale kdyz je vypnuty tak vzdusnik
nepretlacuje komresor. Pokud to tak je, tak se druhy konec potrubi
mezi klapkou a kompresorem pripojuje na ten zlaty vstup a spinac pri
vypnuti pres toto odfoukne tlak v teto casti potrubi. Ucelem je
nezapinat kompresor do natlakovaneho potrubi, kompresor by se nemusel
rozbehnout.

Martin

>K cemu je ten zlaty vstup na spinacim ventilu?

>Dostal jsem kompresor z lednicky a chci se pokusit o stavbu tlakoveho a podtlakoveho kompresoru pro takove to domaci foukani.
Par lidi to zde zrejme stavelo tak mi snad poradite kam levne na soucastky atd.

Popis me predstavy

Sani (podtlakova vetev)
- konektor pro pripadne pripojeni externi podtlakove hadice jaky zvolit ?
- pruchozi filtr sani uvazoval jsem pouzit palivovy filtr z Favorutu
nebo neco podobneho, (problem s borcenim hadicek?)
- podtlakovy manometr

Tlakova cast
- tlakovy spinac, nenasel jsme nic levnejsih nez
http://cgi.ebay.com/Air-Compressor-Pressure-Switch-Control-Valve-175PSI-/130494188452?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e620f4ba4
- na 1 vstup pripojit tlakovou nadobu
- na 2 vstup pripojit pojistny ventil 200psi
http://cgi.ebay.com/NEW-1-4-200-PSI-AIR-COMPRESSOR-SAFETY-RELIEF-VALVE-/320666036974?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa92f6aee
- na 3 vstup pripojit manometr tlaku ve vzdusniku
- na 4 vstup pripojit redukcni ventil s odkalovaci nadobou a
manometrem vystupniho tlaku na vystup asi konektor pro rychlo spojku

Asi mi tam chybi zpetna klapka mezi kompresor a tlakovy spinac, bez ni
asi bude pres stojici kompresor utikat tllak z vzdusniku a
kompresor asi nebude chcit se rozjizdet do natlakovaneho vzdusniku?
Kde je prodavaji?

Dalsi otazky.
Kam v CR na manometry, sroubenia takove drobnosti ?
Ma cenu kupovat glycerinove manometry nebo je to jen predrazena hloupost?
Jak docilim toho, aby kdyz koupim manometr s zadnim vyvodem a
nasroubuji ho do toho spinaciho ventilu vysel manometr do spravne
polohy?
K cemu je ten zlaty vstup na spinacim ventilu?

Dekuji

Bosak