OT: reklamace hdd

Sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 08:28:30 CET 2011

Naprostý souhlas. V tomhle případě platí podle mně jediné - zachovat se
stejně jako se chovají prodejci k zákazníkům:

"Převzali jste zboží od přepravní služby a nezapsali jste při jeho
přebírání výhradu ke stavu obalu? Potom prokažte že k poškození skutečně
došlo při přepravě a ne v důsledku Vaší manipulace se zbožím po jeho
převzetí.

Pro Vaši informaci - mám k dispozici dokumentaci stavu disku před jeho
odesláním (včetně záznamů z SW na detekci chyb na discích).

Pokud neprokážete že k poškození nedošlo Vaší vinou, považuji zboží
určené k reklamaci dnem jeho převzetí za doručené a reklamaci za
započatou. Vyřízení reklamace očekávám ve lhůtě dané zákonem."

A je to, ať se snaží hošánkové. Ať poznají vlastní medicínu.

A také souhlasím s tím že by bylo dobré zveřejnit hlavně jméno prodejce.
Typ a výrobce disku nejsou až tak podstatné - může to být ojedinělý kus
a to se prostě může stát.

	S.