OT: reklamace hdd
Sudovec
sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 08:28:30 CET 2011
Naprostý souhlas. V tomhle případě platí podle mně jediné - zachovat se
stejně jako se chovají prodejci k zákazníkům:
"Převzali jste zboží od přepravní služby a nezapsali jste při jeho
přebírání výhradu ke stavu obalu? Potom prokažte že k poškození skutečně
došlo při přepravě a ne v důsledku Vaší manipulace se zbožím po jeho
převzetí.
Pro Vaši informaci - mám k dispozici dokumentaci stavu disku před jeho
odesláním (včetně záznamů z SW na detekci chyb na discích).
Pokud neprokážete že k poškození nedošlo Vaší vinou, považuji zboží
určené k reklamaci dnem jeho převzetí za doručené a reklamaci za
započatou. Vyřízení reklamace očekávám ve lhůtě dané zákonem."
A je to, ať se snaží hošánkové. Ať poznají vlastní medicínu.
A také souhlasím s tím že by bylo dobré zveřejnit hlavně jméno prodejce.
Typ a výrobce disku nejsou až tak podstatné - může to být ojedinělý kus
a to se prostě může stát.
S.
Dne 10.3.2011 8:07, stanfred napsal(a):
> <NOFLAME PLEASE>
> Zdravim,
> nezlobte se na mne, ale to je prave duvod, proc je v CR drahe znackove
> zbozi (hadry a pod.), drahe poplatky za bankovni sluzby... Cesi si
> proste nechaji s...t na hlavu. Kdyz to tem obchodnikum projde, tak
> nemaji duvod bat se dusledku.
> </NOFLAME PLEASE>
> Stanislav Svoboda
>
Další informace o konferenci Hw-list