OT: reklamace hdd

David Kucera david na texcz.cz
Středa Březen 9 22:12:58 CET 2011

vse je jen otazka zabaleni
pelicase je vhodny na osobni prenaseni mezi mistnostmi ano i pri povodnich
nam se pri zasilani merici techniky ne zrovna nizke ceny osvedcily na
miru udelane drevene bedny z masivu, primerene poplechovane,vyztuzene
ocelovymi plechy, 100mm izolace,10mm nehorlave izolace, 50 mm tlumici
izolace, dvou zatavenych folii a nevazi to vice jak 15kg
takova bedna na HDD bude vazit 2-3kg

David