OT: reklamace hdd

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Středa Březen 9 21:51:57 CET 2011


To jsem se do telefonu taky ptal, proč to teda poškozený přebírali, ale 
prý ta vnější vrstva obálky byla nepoškozená. Argument beru, jelikož 
jsem zažil ve firmě spoustu takových případů, nicméně to jsem byl na 
straně odesílatele a přepravce měl přesné informace o tom, co je uvnitř 
balíku a jak se k němu chovat. Obal byl vytvořen k oboustranné 
spokojenosti, přesto se takové neviditelné vady občas vyskytovaly, v 
drtivé většině případů právě vinou neschopnosti přepravců a vzhledem k 
dohodnutým pravidlům i za takové škody přesto odpovídali.

Každopádně u obálky... Neviděl jsem to a mám chuť je poprosit o fotky, 
než to pošlou dál (zpět to nechci) ... přijde mi úplně mimo, aby byla 
obálka zcela netknutá, když je disk zdeformovaný ve třech rozích. Že to 
zlikvidovali až po příjmu mě taky napadlo, ale tohle na 150km dokazovat 
budu těžko ... leda až by se pošta vyjádřila nějak ve smyslu, že takové 
škody nebyla schopna během přepravy vytvořit.

Jde mi primárně o to, jak je efektivně dotlačit do stavu, že celý postup 
přestanou brzdit a budou se věnovat čemu mají. Pokud by jej zapojili a 
zjistili, že je ve stavu v jakém byl odeslán, je zcela zbytečné prudit 
poštu kvůli nějakým ohlým plechům, když pak stejně přijde sešrotovat.



Dne 9.3.2011 21:21, HW CNCnet.info napsal(a):
> Podle me Vas vodi za nos. Zakaznikem posty jste vy. Pokud oni balik
> prevzali bez vyhrad tak bude asi posta tezko uznavat nejakou reklamaci.
>
> To klidne mohl disk prejimacimu technikovi disk vypadnout z ruky kdyz
> bezel po schodech a doskakat az do prizemi. Ja tohle chteji dokazat?
>
> Pokud byl balik pri prevzeti poskozen meli jej prevzit a vyhradou a pak
> samozrejme posta bude nucena reklamaci resit.
>



Další informace o konferenci Hw-list