Re: RE: [OT] Jak najít kudy vede podlahové topení

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Březen 9 08:48:14 CET 2011

Z toho plyne, ze je lepsi vrtat az na druhy pokus a ten prvni vynechat.
Ale abych nebyl jen radoby vtipny: co tak zkusit polozit na podlahu
plat ledu a zapnout podlahovku? Treba na tani bude videt kudy vedou ty
trubky.... (ja vim, termokamera je mnohem lepsi, ale tu bezne kazdy
doma nema, kdezto mrazak ano)
Marek