Telefonni hledacka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 9 08:38:45 CET 2011

Pouzivam Fluke IntelliTone 200 toner (dostali jsem ji jako bonus k jejich meraku TP kabelaze).

Funguje bajecne, jen i ve vypnutem stavu zere 9V destickovou baterii (proto ji asi davaji zdarma k merakum), takze ji musim mit ve skrini schovanou s odpojenou baterkou :-(

Tak treba, k ni neco nejdete nebo alespon zjistite klicova slova...

Jakub Serych