Re: [OT] Vertikální myš (vertical / true ergonomic mouse)

Úterý Březen 8 21:56:53 CET 2011

2011/2/23 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:
Tak jsem se stal majitelem vertikální myši wow-pen joy:

> http://www.wow-pen.cz/opticka-mys-wow-pen-joy

Koupil jsem ji na ebay, i s poštovným z Korey vyšla asi na 500.
Pracovat se s ní dá, akorát mi připadá, že je dělaná na trochu větší
ruku, než je ta moje, nebo aspoň na delší prsty. Nebo si prostě musím
zvyknout. Má navíc i 4. a 5. tlačítko, ale nejsou moc dobře umístěná,
resp. potřeboval bych delší palec. Jsem zvyklý ty tlačítka používat na
přeskakování záložek v browseru nebo stránek v různých elektro CADech
(eplan, elcad). Je na to ale potřeba software, který na ty tlačítka
namapuje kombinaci kláves (u mě Ctrl+PgUp a Ctrl+PgDn), použil jsem
x-mouse:

http://www.highrez.co.uk/downloads/XMouseButtonControl.htm

U starý myši jsem používal SW intellipoint od MS, ale ten cizí myši
nepodporuje. X-mouse je univerzální.

Jinak ta myš má odstranit křížení kostí v předloktí, které (prý)
způsobuje syndrom karpálního tunelu. Při držení téhle myši není dlaň
úplně svisle, ale tak někde mezi, asi pod úhlem 45 stupňů. Když ta myš
nepomůže, tak aspoň neuškodí.

Teď mě napadá, že jsem ani nevyzkoušel, jak se s ní hrajou hry ;)

Pavel Kadečka.