spodni predehrev

Úterý Březen 8 20:40:21 CET 2011

Pokud na vařiči pájím, nemám možnost nějak ovlivnit teplotní profil.
Doba ohřevu vařiče je proti době pájení strašně dlouhá. Takže položím
destičku, počkám až se ohřeje (cca 30 až 60 vteřin) a když se všechno
přetaví, přesunu jí na kus sololitu kde chvíli chladne. Pokud
termočlánek (koupený jako k multimetru) má napětí podle tabulek, mám tam
teplotu 260 st.C. Regulátor jsem si dělal - OZ a relé. Hysterezi mám
kousek nad úrovní šumu, cca 2 stupně.
Ohledně teplotního profilu - nevím jestli je to zrovna tím. Někdy mi
pasta dělá okolo spojů kuličky. Nevím jestli to chce pomalejší ohřev
(aby víc vyschlo tavidlo), kdysi tady někdo psal že to může být stará
pasta. Ale zatím mi kuličky nic nezkratovaly - na to jsou příliš malé.
Anděl