Re: Hovorové duplexní pojítko ... vyřešeno!

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Březen 8 19:37:36 CET 2011

>Ano, nakonec to vyřešily dvě samostatná "sluchatka" k bezšňůrovým telefonům
>Siemens SL100 s drátovými HF původně pro mobilní telefon Siemens A55. Ty HF
>jdou normálně do SL100 připojit a fungují.
>Základna není třeba, telefony se umí spojit spolu  bez přítomnosti základny
>pomocí funkce "walkie-talkie" ..... :-) Sice je třeba obě ručky

Užasné Siemens, mě jednou taky rozsekal když jsem k IP telefoní základně
470, připojil starší sluchátko, tak jen napsalo, že detekovalo VoIP
základnu,
nějakým záhadným způsobem si přes ni stáhlo update z internetu a rázem, taky
umělo podporu VoIP s tou základnou, docela jsem byl překvapený neboť
bylo celkem postarší a to se přeci v dnešní době moc nenosí podporovat
staré produkty zákazníků :-D......

Zdeněk Aster