Hovorové duplexní pojítko ... vyřešeno!

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 8 18:07:07 CET 2011

Ale musí tam být ta základna ne? Já tu ještě  mám a v návodu nic o
intercomu mezi ručkami nepíší.
Jde volat mezi nimi v rámci int. čísel ale pouze za přítomnosti té
základnové stanice.  Ty ručky SL100 od Siemense to umí rovnou mezi sebou...
Ta Aldiana má ale jednu krásnou  funkci, kterou jsem u jiných nenašel.
Lze nastavit odposlech místnosti tak, že pokud na ni zavolám, tak se
okamžitě "vyzvedne" a poslouchá.
Pokud položím , tak přestane vysílat, poslouchat.  Takže když potřebuji
monitorovat místnost, zavolám na ni a ...
Ideální pomůcka, zapomenutá v kanceláři , u souseda..... :-)
JaKub