OT Pondelkovy kviz v utorok - cast 2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 8 10:52:18 CET 2011

Ha, tak toto je uz tazsie, co? ;-)

Dobre, tak to spresnim: nejde ani tak o zariadenie ako o trojurovnovu signalizaciu v komunikacii (samozrejme spominane zariadenie je potom koncove zariadenie dekodujuce tuto signalizaciu).

---

>UPSka

Hmmmm. To akoze robi vystupne napatie striedavo prepinanim do +, 0, -? No, mozno toto by mohla byt spravna odpoved, ale nemyslel som na to.

>kompozitní synchronizace monitoru

No, monitorovych standardov bolo hafo, takze verim tomu, ze existovala aj trojurovnova kompozitna synchronizacia, alebo ze sa v syncoch prenasal aj blank; ja som sa stretol len s jednoducho zmiesanym H a V v rovnakej urovni. Kazdopadne je synchronizacia na VGA separatna a iny analogovy standard sa dnes v kancelarii asi nevyskytne.

>MIDI housle od výrobce jeho¾ jméno si ale u¾ nepamatuji, byla to cca pùlka
>90. let

Zaujimave, to sa akoze po MIDI signalizovalo nejako nestandardne, alebo ako ste to mysleli?
Kazdopadne to vsak nie je bezne kancelarske vybavenie, ako aj Andy povedal.

wek