davkovac cinove pasty

Rollfree rollfree na volny.cz
Pondělí Březen 7 21:18:31 CET 2011

Omlouvam se za sve neznalosti, snad by mi mohl nekdo rozsirit obzory.
K cemu je dobre u presnych davkovacu pouziti stlaceneho vzduchu ?

Prece davkovani sroubem, ktery by byl honeny krokovym motorem,
musi byt urcite presnejsi a asi i vyrobne levnejsi.
Pred nejakou dobou jsem tady daval spatnou fotku (z mobilu) sveho
DIY davkovace, kde jsem jenom na beznou 2ml strikacku pridelal
sroub k vytlacovani pasty. Da se i s timto rucnim bastlem dosahnout
velmi presnych vysledku, nezavisle na hustote pasty (tedy skoro nezavisle,
protoze pri opravdu zatuhle paste se trochu vydouva stena strikacky,
chtelo by to na ni nasadit kovovou trubku).

Nejak nemuzu prijit na to, v cem je ta pneumatika lepsi, aby stalo zato
ji na to pouzivat. Snad pro vysoky vykon, ale ono i s krokacem to muze
celkem svihat. Navic u takto maleho zarizeni asi vysoky vykon neni
to hlavni, o co se tady hraje.
Prozradite nekdo ?

rollfree

From: "Ivo Strasil" <istrasil na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 07, 2011 10:41 AM
Subject: Re: davkovac cinove pasty

My mame na dilne nejaky podobny z ebaye (s digitalnim casovacem),
myslim, ze vyrobce bude stejny.

U nas delame vlastne jenom prototypy, takze to jede dva dny za mesic a
mezi tim dlouhe odstavky - tim trpi pasta, zasycha apod., prvnich deset
minut prace je vzdycky porod, potom to funguje jak ma. Pokud potrebuju
zapajet jedno QFP, tak tu vec ani nezapinam, pokud treba 5 desek plnych
SMD, nedovedu si praci bez ni predstavit (pak to jde do zasuvkove reflow
pece).

K davkovaci jsme dostali nejake strikacky a jehly primo od vyrobce, daji
se koupit treba i u TME. Konkretne s tim typem strikacky, jako ma flux
na odkazu z DX, to funguje (nekdy je potreba vrstvou izolacky pomoct
tesneni).

Jinak flux z DX mi naposledy prisel bez zavitu na strane jehly, takze k
tomu proste jehlu nedam, leda nalepit:)

Hezky den,

Ivos