Cena Li-ion 18650 2400mAh

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Pondělí Březen 7 20:02:13 CET 2011

Zdravim,
chtel bych se zeptat predevsim mistnich odborniku na baterie.
Porizoval jsem si novou baterii do notebooku a pustil jsem se rozebrat
tu starou. Je tam 6 clanku Li-ion Sanyo 18650, kazdy ma 2400mAh.
Nehlede na komplikace s resetovanim chipu hlidajicim baterii zjistuji,
ze ceny samotnych clanku prevysuji cenu cele neoriginalni baterie.
Skutecne se nedaji sehnat kvalitni clanky 18650/2400mAh pod nejakych 200Kc?
Nasel jsem na DX pod 100Kc, ale uz jen ten nazev UltraFire asi ma
naznacit co od nich ma clovek cekat. :-)

--

Petr Tosovsky