Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 7 19:23:09 CET 2011

Tak se priznam ze fakt nevim - doladil jsem napajeni vetvi - rozdil
skoro 1V. Ty OPA627 se sice hrejou ale maji psanou ztratu az 1W coz na
to male pouzdro by bylo az hamba a melo by narok topit jak prase.

Podle zvuku bych dal ruku do ohne ze to jsou opravdu originaly a nebo
neco hodne podobneho. Ted jsem si tam dal TL082 a to musi poznat i
hluchej tramvajak.

Jeste zjistit proc to krapi.

--
S pozdravem