Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Březen 7 18:06:36 CET 2011

Pak ale nechapu, proc ho TI neudela mimo jine i v DIPu a vehlasne vsude nevyvesi, ze: "tento operak se hodi i jako kompatibilni nahrada za xyz...".

A kdyz cinan v soucasnosti navrhuje DAC ala ten, co byl take v threadu, tak proč rovnou neudela desku pro prime osazeni? Chapu, ze to na te vtipne desticce nekdo muze dat treba do predzesilovace pro magnetodynamickou prenosku z pred 20 let, kdy se tenhle svab nevyrabel, ale tohle???
Vzdyt prece kazdy zbytecny spoj nebo konektor navic musi mit u tak kvalitniho operaku na parametry nemaly vliv ne?

Jakub Serych