Zero DAC Re: Bastleni a tak ... :-(

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 7 13:28:19 CET 2011

Tak to mam cca hodinu pred sebou na stole...

Bohuzel zazraky se nekonaji...vnejsi provedeni super, mechanicky je to
horsi ale sem tam najaka podlozka to spravi.

Co je ale ovsem pruser je samotna DPS - chce se mi blejt - prvni co jsem
si vsimnul je ze se kejva jeden LM317 i s chladicem. Je to podle vseho
cele letovane bezolovem a je to na tom znat. Pajka je zoxidovana - spoje
jsou tmave sede. Vlastni dekoder a prevodnik je zaletovanej tak hnusne
ze kdybych nemel strach ze se mi odloupnou spoje tak ho preletuju -
temer nesedi nozicky...

Co se tyka OPA627 - tak mam silne pochyby - podle DS se delaji jen v
PDIP, kovovem kulatem a pak SOIC8, ktere v te redukci do patice DIL8. Na
obrazku v odkazu jsou osazeny na redukci z obou stran protoze se tam
jinak nevejdou. V tom co prislo jsou ty dva operaky na jedne strane a
neni to dle meho SOIC, ale vyrazne mensi pouzdro - v tom se ale OPA627
podle me nedela.

Tak myslim ze prodejce si za ramecek moje hodnoceni na ebay neda...

Radek Vicek