RFM12B rychlost komunikace

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Březen 6 21:28:56 CET 2011

Jeste se chci zeptat, je dulezity pin INT/VDI pro rychlost ?
Zatim jsem se obesel bez toho pinu dokonce i bez IRQ(SDO pin se meni
inverze dle IRQ).
Ale tend planuji VDI pripojit na INT0 a zpracovavat v preruseni.
TEdy pockam na VDI, spustim casovac na preruseni dalsi cca 50us, po te
znovu otestuji zde je stale VDI a pak zacnu zpracovavat data.

Jaky je rozdil mezi INT a VID kdyz jsou na stejnem pinu ? To jsem torchu
nepochopil,
Navic na logickem analyzatoru chodi  na tomto pinu x ruznyh nahodnych
zmen cca kolem par us, kdezto pri startu vysilani se zvedne urovem a je
drzena na cca 100us

A posledni dotaz, po kazdem VDI.INT je nutne zpracovat jeden byte a
cekat na dalsi VDI/INTY nebo mohu zpracovat celou radu?
JE ve FIFO vzdy jeden bajt? Jak veky je buffer ?
Jde mi o to ze paket muze mit az 64 bajtu  a nemohu cekat jen na prijem
tehcot dat, musi se resit dalsi ulohy.

Dekuji
LK