ARM netbook, was: VT100 terminal

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Březen 6 19:39:40 CET 2011

problem jinych cipu je podle me v tom ze je sice jadro stejne, ale jine
periferie, takze prislusny linux nenabehne.
navic muzete dostat mensi RAM, mensi FLASH, proste loterie.

Pavel Kutina ma prave jeden s tech kusu ktery ma jinou cipovku, tak by mohl
napsat vic.

ano problem je uchopitelny, ale asi jsem rozesmal par kamaradu kdyz jsem se
ptal na uplne stupidni otazky :-)

Pavel

----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 06, 2011 7:28 PM
Subject: ARM netbook, was: VT100 terminal

Tieto ARM netbooky nesplnaju to, co som povodne chcel, ale celkom sa
mi pacia z inych dovodov, tak si dovolim odbocit z temy vlakna:

011/3/6  <hw na itherm.cz>:
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39391 ale po me to udelalo par
> lidi se stejnym SKU a prisel jiny chipset. Videl jsem ale i par jinych SKU
> kde bylo primo napsane s jakym je to chipsetem

Moment ako to, iny chipset? Ved aj tam je napisane, aky chipset je
vnutri (Intel ARM926AK) - alebo sa zle divam?
Taka mozno hlupa otazka, ale ako komplikacie prinasa, ked cinan posle
typ s inym chipsetom? Predpokladam, ze osadi nieco, co je kompatibilne
s tym, ktory je uvedeny, ci nie?
Trochu som sa na DX poobzeral a o nieco viac sympaticky mi bol tento
http://www.dealextreme.com/p/7-tft-lcd-windows-ce-6-0-arm-wm8505-cpu-wifi-umpc-netbook-2gb-flash-disk-usb-host-sd-slot-lan-42015
Vyzeraju dost podobne, sku42015 ma ale aku s mensou kapacitou (zato je
o par striebornych drahsi), ale o sku39391 zas v komentaroch pisu, ze
ma slabu vydrz baterie. Tak teraz neviem. 42015 ma vraj chipset
WM8505. Cim sa z praktickeho hladiska lisi od ARM926AK?

> http://easypc.itherm.cz/

Pekne fotky.
Cloveka az udivuje, ze tam "prakticky nic nie je", len trochu "smetia".

> konfigurace bych se nebal, bylo to moje prvni setkani s linuxem a
> rozchodil
> jsem tam vse co jsem potreboval (s podporou par lidi po jabberu)

Aj u mna to bude prakticky prve realne stretnutie s Linuxom, som rad
ze je problem uchopitelny aj cloveku bez valnych skusenosti.

> Pavel

J.S.