OT: DX a clo

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Sobota Březen 5 22:34:28 CET 2011

Colnici uz na to maju fintu. Uz par krat sa mi stalo, ze som
tych 22 Eur presvihol o par eur, a hned po mne chceli DPH.
Staci, ze si uvedomili, ze na obalke byvaju SKU kody - ani ju
nemusia otvarat, a hned vedia cenu.

Slavo T.