Hovorové duplexní pojítko ...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Březen 5 22:29:45 CET 2011

Zdravím,
  duplexní pojítko bych viděl jedině v podobě DECT základnovky a dvou
sluchátek v režimu "Interkom". Mám obavu, že nic, co by bylo založeno
na běžné "vysílačkové" technologii, plně duplexní nebude. U DECTu by
mohl být problém s dosahem, požadovaný už je poměrně značný. Asi by
to chtělo velmi dobře zvážit umístění základny někde v prostředku
té oblasti, nejlépe na vyvýšené místo.
  Jako druhá možnost je místo základnovky DECT spustit WiFi AP (třeba
bez konektivity k netu) a mít nějaké smartphony s VoIP klientem a
navzájem si zavolat. To by mohlo být už trošku lepší s tím dosahem,
ale zase komplikovanější technologicky.
  Má-li někdo lepší nápad, sem s ním!
    Zdraví Pavel.