Farnell - platba prevodem

Martin Locker locker na vosrk.cz
Sobota Březen 5 21:31:10 CET 2011

Zdravim,

před Vánoci jsem poprve objednával u Farnella (ARMy) dle návodu
na mcu.cz. Nemám to teď po ruce, ale zadalo se "číslo zákaníka"
a ještě to druhé číslo 1. Na e-mail přišla obratem proforma faktura, kterou
uhradíte na účet v České spořitelně.
Za další dva dny dorazila zásilka Fedexem. Vše bez problémů.

Martin Locker