Farnell

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Březen 5 21:09:08 CET 2011

Ja mam zvlast ucet na placeni kartou pres net a normalne tam mam nulu. Loni
jsem platil nekolik letenek, auto z pujcovny (predem) atd. System placeni
kartou je dost velke dobrodruzstvi, obchodnik ma pomerne velke pravomoce.
Hlavne v pujcovnach jsem se nestacil divit. Podepis bianco ucet nebo nic
nedostanes, Nastesti jsem s tim pocital a dal jsem jim kartu vazanou na
prazdny ucet. Jindy zase blokace 100euro. Nechapu jak to muze fungovat a ze
tech kradezi neni vice.

A ted chteji jeste zavest placeni mobilem. Uplne bez autorizace. Staci se
projit s terminalem nekde v davu a mate vydelano na duchod. To nemuzou
udelat kreditku s displejem a klavesnici pro zadani pinu? Napajet by se to
mohlo pres indukcni smycku nebo pres kontakt.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 05, 2011 8:20 PM
Subject: Re: Farnell

Původní zpráva ze dne 5.3.2011 od HW CNCnet.info:

> No problem to je - pokud mi nekdo vyluxuje ucet tak i kdyz mi banka
> uhradi vzniklou skodu tak to nebude hned a jsou s tim spojene dalsi
> starosti.

Já jsem na tom jednou dokonce vydělal. Obchodník v cizí zemi mi stáhl
částku dvakrát. Reklamoval jsem a než se reklamace vyřídila, stoupl
kurz dolaru. A protože reklamace se řeší v té dané měně, dostal jsem
nazpět o několik set korun víc. Byl jsem potěšen :-)

I když uznávám, že kdyby to bylo opačně a kurz by poklesl, tak bych
asi tak nadšený nebyl...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601