Re: OT: DX a clo

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Březen 5 20:54:45 CET 2011

Zalezi na tom, s kym posilate. Pokud s Ceskou Postou, tak mnohdy prijde balik s dobirkovou poukazkou na uhradu cla a DPH, spocitaneho podle dostupneho dokladu (pojisteni baliku, vlozena faktura, ucet). Pripadne se celnici ozvou a da se to vyresit primo na celnici, opet neni treba pripravovat zadne formulare.

Pokud s DHL, UPS a spol, tak ti Vam radi nabidnou vyrizeni formalit za tri stovky... :-)

V.