Farnell

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 5 20:11:00 CET 2011

No problem to je - pokud mi nekdo vyluxuje ucet tak i kdyz mi banka
uhradi vzniklou skodu tak to nebude hned a jsou s tim spojene dalsi
starosti.

Udaje z moji karty nikdo neuvidi protoze ji venku nepouzivam. Takze
jedina moznost jak se ty cisla muzou provalit je bud ze to nekdo vykrade
u Paypalu z DB a nebo prave pro techto operacich.

O bankach mi nemluv...nebo zacnu videt rude (jeste o level vejs jsou
pojistovny).

--
S pozdravem
Radek Vicek