32-LFCSP jde to osadit rucne?

Sobota Březen 5 10:02:24 CET 2011

Lide casto pouzivaji stare zehlicky, ma to jak termostat tak rovnou
plochu. Osobne jsem koupil infra predehrev AOYUE 853A, stal neco pres
2000, tak bych to asi moc neresil. Halogenove topitko je prima, ale
nezapominejte, pokud ma jit o predehrev, tak nad tim musite pracovat a
to u velkeho topneho telesa jde docela obtizne (x% plochy vam pali
ruce a oblicej)

Martin