32-LFCSP jde to osadit rucne?

Rollfree rollfree na volny.cz
Pátek Březen 4 20:22:54 CET 2011

| Někdy před rokem jsem chtěl udělat přetavení ve své troubě, kterou
| používám na výrobu s pájecí maskou a servisním potiskem a na odlévání.
| Ale je docela velká a ty 2 kW topení uvnitř nemají potřebný výkon na
| nějaký pěkný pájecí profil. Nebylo to ono, náběh nebyl dost strmý ani
| poté, co jsem přidal tepelnou izolaci, i když to docela dost pomohlo.

To je docela cenna informace, ze ani 2 kW nestaci u vetsi trouby na
pozadovany nabeh. Takze jit radeji nejake dost male a dat si pozor
na prikon.

Vtipny napad je to pouziti topinkovace. Zkusim na webu nekde najit.
I kdyz bych rekl, ze alespon ty plastaky jsou delane na to, ze je to nad
topnymi elementy otevrene a pri polozeni ty plasty potecou.

> Je ta zavislost na mnozsti pasty hodne citliva ?
| Jak to myslíš? Když té pasty bude moc, tak se tam udělá boule a
| propojí sousední piny, to je jasné.

No, myslel jsem, jestli je problem +-20% nebo je problem treba az
+200%/-50%.

Dik za ty zkusenosti z praxe.
rollfree