RE: [OT] Vlacky [WAS: 32-LFCSP jde to osadit rucne?]

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Březen 4 17:52:44 CET 2011

To se provadi bud tak, ze centrala vysle prikaz (napr. proto, ze ze snimace dostala polohu lokomotivy, ktera dojela na urcite misto), nebo ji ma zastavit po nejakem case.
Druha moznost je ze lokomotiva zastavi v useku, ktery je oddelenz od ostatnich a do ktereho ridici obvod vysila signal pro zastaveni. Typicky pred navesti STUJ.

V.