[OT] Vlacky [WAS: 32-LFCSP jde to osadit rucne?]

Rollfree rollfree na volny.cz
Pátek Březen 4 16:46:07 CET 2011

Tady je pekny popis.

http://mereni.souepl.cz/dcc.php

rollfree

----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, March 04, 2011 4:40 PM
Subject: RE: [OT] Vlacky [WAS: 32-LFCSP jde to osadit rucne?]

Muze se na vlaknu prizivit?

Vlacky jsem drive mel, ale to uz je hodne dlouho. Pred rokem jsem dostal TT parni lokomotinu. Premyslel jsem, ze bych do ni koupil digitalni modul (da se) a zkusil lokomotivu ridit digitalne. Ale jednak nemam nic (ani koleje :-) a pak co jsem koukal ohledne digital vlacku, tak se v tom neorientuju. Co jsem koukal tak jsou snad dve ruzne technologie a ze kazde zarizeni ma svoji adresu, kterou se to ridi, zarizeni podporuje z ruznych prikazu atd. Muze mi k tomu nekdo rici trochu vice? Dalo by se jednoduche digitalni ovladani vlacku nabastlit? Kdyz ne vlacku tak treba zatim jenom semaforu (ale aby to uz bezelo na protokolu s kterym se da ovladat i vlacek)?

Diky
MG