[OT] Vlacky [WAS: 32-LFCSP jde to osadit rucne?]

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Březen 4 13:37:32 CET 2011

Radeji jsem zmenil predmet, at nerusime v puvodnim vlakne. Snad to ted v patek nebude vadit :-)

Vsechno je primarne k vlackum, meritka N - 1/160, TT - 1/120 a H0 - 1/87.

Moderni technologie posunuly modelarinu uplne jinam, nez byla pred 20 lety.
Bezne se pouziva leptanych plechu, kartonu nebo drevene dyhy rezane laserem, zacina se objevovat 3D tisk atd.

Ale je potreba je pouzivat s rozumem, u nekterych veci uz ta stroha, strojova presnost a opakovatelnost zacina vadit a je potreba ji trosku rozbit, tu prohnout plech, tamhle vytrhnout par ocek ze site atd...

V.